HÍREK : Interjú Magosi Norberttel |
Interjú Magosi Norberttel
tommyboy/P.A. 2010.05.12. 11:29
Interjú Magosi Norberttel, a nem túl jól sikerült, Rybnik elleni mérkőzés után.
A szokásos kellemetlen kérdésekkel zaklatnálak ha nem gond.
Ami leginkább minden szurkolót érdekel, mivel magyarázható a mostani hazai pályán mutatott gyenge teljesítményed?
A teljesítményemet nem tudom jellemezni, mivel nem volt teljesítmény, sajnos. Síralmas volt, rossz visszagondolni. Nem sikerült megint csak eltalálni a jó beállításokat. Lestartoltak minden hazai versenyzőt az ellenfelek, köztük engem is és utána én már nem tudtam előzni. ...
... Nekem a külső, deszka melletti ívek lettek volna jók, de valami oknál fogva a pályakarbantartás alatt az "anyagot" behúzták csontig és azon már nem lehetett gyorsan haladni. Egyszerűen lassú voltam és nem tudtam előzni, akárhogy akartam.
Futamok közben változtattál áttételt, vagy cserélgetted a motorokat?
Igen, cserlégettünk mi mindent. Az első két futamomban az új GM blokkal jöttem ki és nem hozta az eredményt, ezért átültem a Jawara de az sem adta. A múltkor felvetetted a kérdést, hogy miért nem megyünk oda Wright-hoz megkérdezni hogy mégis, hogy kéne beállítani a motort, ez most megtörtént de nem igazán kaptunk választ, azt felelte, ő sem tudja a szerelője csinálja és így jó erre a pályára amit csinál. Utána mentünk Dryml-höz, ő is elzárkózott és nem jutottunk előrébb. Józsikáék ügyesek voltak és megcsináltak egy nagyon jó beállítást, nála jött is az eredmény. Legalább valamelyik magyarnak sikerült közülünk.
A szombati edzés nem segített begyakorolni a pályát?
A szombati edzés arra volt jó, hogy megtudjam; egyik motorom sem igazi erre a pályára. Ez a két órás gyakorlás semmire sem elég, sokkal többet kellene edzenünk azon a pályán hogy ráérezzek. Mert ez a pálya azon kívül, hogy kemény, de folyton változik. Elég egy nagyon erős esőzés és már nem úgy kell rajta motorzni mint általában.
A jövőben mégis melyik motorod lesz jobb erre a pályára?
Az a gond, hogy úgy rendeltük a blokkot a svájci gyártótól, hogy kőkemény beton pályára jó legyen. Most a többszöri próbálkozások során kiderült hogy ez keményen és mély talajon sem nagyon gyors. Valamit csinálni kell, fogunk változtatni, mert ez így nem lesz jó. Lépni kell a dologban mert sorban jönnek a versenyek és ezzel a technikával nem fogok tudni sikereket elérni.
Ha most reálisan nézzük a dolgokat, akkor meg kell kérdeznem hogy Nermarknak aki most volt itt először, miért sikerült beállítania a motort gyorsan?
Egy jó blokkal sok féle pályán lehet jól menni. Mondjuk nem csak a blokkon múlik hanem ezernyi apró állításon, de akkor is jó ha van egy ütőképes blokk a kezedben.
Jó volt, hogy Wright-al voltál párban?
Igen, nem volt ezzel baj.
Hogy emklékszel a Magosi vs. Karpov ütközetre? Éreztél kontaktust, ütközést?
Amikor odaértem mellé én nem éreztem koccanást sem, amikor már elfeküdt akkor mintha az elő kerekét éreztem volna beakadni. De én úgy gondolom hagytam neki helyet és elfért volna mellettem. Nem éreztem jogosnak a kizárásomat, de a bíró így döntött!
Amúgy a verseny egészén hogy érezted magad?
Jó kis verseny volt, izgalmakkal tele, látszik, érződik, hogy ez már magasabb kategória és a versenyzők is keményebbek. Ellenük már jó technika és jó versenyző is szükséges. De én már a következő versenyre gondolok, hétvégén utazunk Gnieznoba és előtte lesz még edzés Miskolcon.
Tommyboy
|